Sunday 5 February 2012

ciAn khAirul faHmi kiTa nIe


Khairul Fahmi Che Mat

korng semua de bace berita x pagi nie? kalo xde.. aku nak cito nie... kita ye penjaga gol nie ha... herm, berita harian cite an yng dia dah mula pasang bodyguard... hahahha... bak kate berita harian nie an... x penah2 atlet malaysia pasang bodyguard dia buat.... herm, kenapa? ha nie nak cite nie... bapak dia kate yng dia nie dapat macam2 komen negatif dari orang amai... ade yng kate dia sbb an pertunangan orng terputus la.... kaki minum arak n pelbagai agi... kesian bapak dia asyik nak kena jwab je.. ape la bengong ye dak2 skng nie x abis2 nak wat komen negatif je... cian dia... haish... anyway, dia ade ckp la kan.. kalo korng nak tahu tntg hal ehwal kehidupan dia.. korng leh ar bace at laman web dia nie ha... gerenti sohih n nyata.... bak kate berita harian la.... just bukak laman nie k... kelabpeminatkhairulfahmimalaysia.org.... at ctu cmua tntng dia ade... sbb x clap aku dia yng karang... hahahha... khusya2 la ye... ti cite blek at aku...

anyway, ade satu berita nie lagi... mayat orng asing dijumpai dlam beg... mayat ye seorng pompuan... pelik la bila aku pikir blek... diowng dtng cni nak melancong.... kan melancong tu nak enjoy2... last mati kena bunuh plak... nie mesti kes laki tu x thn ngan pompuan tu asyik membebel je.... hahaha... haish... jahat gile mulut aku.... xde.. polis still tngh sisast tntng kes nie.. yng wat aku tegelak... nak tau dia bukan penduduk asal cni cbb xde tanda BCG... abis aku mane ade amik... lau jadi ape2 at aku... dapat istilah orng asing plak... Ello!!... please aku orng malaysia ok.... hahahaha... 

tu satu hal... nie lagi satu nie mmng x leh bla... dak 17 taun menang saga FLX dalam cabaran berliku BH... bapak jeles aku... aku duk join bnyk2 contest belom pon mnng keta dia dah menng... hahhaha... suka gile gaban la dia.... pegi sekolah naek keta la ko ye... hehehhee.... kalo ko ade lesen la... kalo x de.... alamat ye mak bapak ko la yng pakai... hahaha... gembira gaban ti mak bapak ko... bertuah kate dia dapt anak cam ko... hahahaha

k ar... tu je yg aku nak cite pepagi nie... kalo korng nak dngr cite sal gosip, bukan sendiri laman web dia... malas aku krng sal gosip2 nie... bukan pintu dosa aku je... dosa yg aku ade pon x tertanggung lagi... anyway, bukak la laman web nie eh kalo nak bace cam2 berita lagi sal MU seri lawan semalam n sebagai ye.... aku x minat sngt bola2 nie,.... hhahhaa... http://www.bharian.com.my/.... ajin2 la ye baca membaca nie... kalo x bila ilmu nak betambah... hehehe... k la... cam biasa... peace N out!!!

No comments:

Post a Comment